wij-in-zuidamerika.reismee.nl

De reis kan beginnen

Vanmorgen om 8 uur stonden we allemaal klaar om door Niek naar het vliegveld gebracht te worden. Nouja klaar, Syb had bedacht dat er toch nog wel iets uit zijn tas kon. Dus daar gingen nog een broek, handdoek en shirt. Weer een paar gram eruit. Voller beladen dan we misschien gedacht hadden vertrokken en naar schiohol. Mijn tas was 15 kg, 3 mee dan ik had gewild, maar ik zou niet weten wat eruit moet. Ik heb echt weinig mee. Dus als jullie straks denken, goh alweer dezelfde kleren, ik heb niet anders. De vlucht ging voorspoedig en 12 uur later kwamen we in Lima aan. Een drukke hoofdstad met 8 miljoen mensen. Gelijk krijg je een vakantiegevoel, niet door de lelijke stenen gebouwen, maar door het rijden. 3 baans wegen wordt creatief als 4 of 5 baans, de claxon moet minimaal 3 keer per minuut worden gebruikt en alle auto's ziet eruit als een ingedeukt koekblik. Welcom in Lima! Nu gaan we nog even wachten tot Syb ook is geland en dan lekker slapen, want de 7 uur tijdsverschil hakt er wel goed in nu.

Brenda Wagelaar (collega Els)

Hoi Allemaal!
Ga jullie volgen hoor, erg leuk! Nu nog mooie foto's bij maken en dan hebben wij hier ook een beetje het vakantiegevoel! Els, maak je nog foto's van leuke bijzondere stofjes? Haha! Lekker gaan genieten en tot gauw! Groetjes Brenda

Sabrine

Haha typisch Syb ;) Leuk dat je een blog bijhoudt Lieke! Veel plezier daar en doe de rest de groetjes!
Xx Sabrine

Louis en Marion

Hallo Lieke,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en de rest natuurlijk ook.

Groetjes,
Louis en Marion

Jos & Agnes

hoy Lieke
gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je het toch nog fijn kunt vieren.zonder jou liefje is het natuurlijk niet zo leuk,maar geniet toch maar en vooral van het lekkere eten de groetjes ook aan de rest Jos & Agnes

Tonny en Betsie

Hallo.

Petekind Lieke,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Els en Louis met jullie dochter en Siebe met je zus.
Heel veel plezier in jullie vakantie,en geniet er van.

Veel liefs uit Heino.

Fam.Kuipers

Hoi Lieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Louis, Els en Siebe jullie ook van harte gefeliciteerd.
Geniet met z,n allen van deze mooie vakantie en doe
rustig aan.Rust is ook heel belangrijk.

Annet

Hoi allemaal.
Wat super leuk dat jullie weer kunnen volgen.
ga ik zeker doen. Heel veel plezier met elkaar en lekker genieten. Gr. Annet. henk en Marèl