wij-in-zuidamerika.reismee.nl

Van Lima naar Arequipa

10 uur naar bed, helemaal kapot, maar om 3 uur word ik alweer wakker. Heerlijk zo'n jetlag. Gelukkig kan in nog wel een beetje slapen en om 7 uur mogen we eindelijk aan het ontbijt. Lima is een grote drukke stad met veel lawaai, overal politie en taxi's. Bij het woord taxi stellen wij ons een ruime auto voor, eventueel geel gekleurd zoals de New Yorkse taxi's. Nou hier zijn de officiële taxi's ook geel, alleen net zo klein als mams boodschappenkarretje Hyundai i10. Mijn broertje, de altijd-Bob zou zo een taxibedrijf kunnen beginnen hier. Bordje op het dak en gaan met de crosskar. Maar in zulke kleine autootjes, daar kunnen dus echt geen 4 grote Hollanders en hun bagage in. Dus dat werd vanmiddag op het vliegveld van Arequipa dos taxi's, om alle tassen en ons mee te krijgen. Arequipa is een mooie stad. Het historische centrum heeft enkele mooie gebouwen en een groot klooster. Dit alles gaan we morgen lekker bekijken. Vandaag hebben we het bij slenteren door de stad gehouden. Mensen kijken, lekker eten en 's avonds over de Plaza de Armes lopen. Morgen ben ik jarig en gaan we het samen vieren. Ik heb al een goed restaurant uitgezocht :)

Elise

Hopelijk geen slaaptekort meer en genieten maar.

Elise

Oh ja, Lieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ester & Remco

Hey Lieke, Gefeliciteerd he met je verjaardag! Wel super bijzonder dat je nu daar je verjaardag viert. Lekker weertje ook zo te zien. Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Liefs

margret

Gefeliciteerd meid en geniet ervan samen met je fam.

Corlijne

Eet smakelijk, als goed is, ga je nu eten bij dat lekkere restaurant !

Hanneke

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de glooooriiiiaaa, in de glooooriiiiiiaaaaa, Hieperdepiep hoera!!! Jouw kennende hebben jullie vast een heel lekker diner. Veel plezier (ook voor de rest natuurlijk)!

Yvonne Vissers

Heeeeel veel plezier en nog een hele fijne verjaardag!!!