wij-in-zuidamerika.reismee.nl

Wednesday, party!

Wat een eitje was deze dag vergeleken met de eerste twee dagen. Gewoon lekker de berg aflopen door de hoogland jungle vol vlinders, orchideeën, grote bladeren en hoge bomen. We mochten zelfs een beetje uitslapen tot 6 uur, voordat we gewekt werden. Het contrast met gisteren kon niet groter zijn. We kwamen gisteren als verzopen katjes aan op de camping, maar vandaag straalde de zon aan de hemel. We hebben allemaal genoten van deze dag. En het beste was dat we de middag vrij hadden om naar de warm water baden van Santa Theresa te gaan. Na 3 dagen niet douchen was het warme water heerlijk. Alle stof, zweet en anti-zonnebrand werden losgeweekt en onze pijnlijke spieren werden even lekker verwend. Het voelde echt als een luxe spa, waar we als herboren van terug kwamen. 's Avonds was het party night, met Inca Tequila. Onze gids heeft een mobieltje met een hele grappige ringtone. Monday we party, piept het ding als het gebeld wordt. Al snel hadden enkele groepsleden dit overgenomen en werd er regelmatig monday we party, of tuesday we party gezongen. Nou vandaag is het woensdag en op wednesday we really party! Normaal liggen we om 9 uur in onze tent, compleet uitgeput, maar vanavond was alles anders. De bier en wijn vloeide rijkelijk, de foute muziek galmde over de camping en alle groepen kregen een inca Tequila shotje. Het was een feestje dat tot in de late uurtjes door kon gaan, maar om 12 uur ging de muziek uit. We moesten er immers om 5 uur weer uit voor een zware dag lopen.